• WYCIECZKA KLAS 1,2 i 4

• 19. maja klasy 1, 2 i 4 wyjechały na całodniową wycieczkę do niesamowitych miejsc. Celem naszej podróży był Ogrodzieniec i Pustynia Błędowska. Nasze zwiedzanie zaczęliśmy od zajęć z przewodnikiem w Parku Doświadczeń u podnóża zamku w Ogrodzieńcu, a potem sami wykonywaliśmy doświadczenia. Wizytę w tym miejscu zakończyliśmy zabawą w Parku Rozrywki, gdzie dużo wrażeń dostarczył nam zjazd po torze saneczkowym, elekrtyczne samochodziki i karuzela. Potem przeszliśmy na Zamek Ogrodzieniec, który zwiedziliśmy wsłuchując się w opowiadania naszego Pana przewodnika. Z wielką nadzieją na ciepło i pełne słoneczko, udaliśmy się autokarem na Pustynię Błędowską, gdzie wysłuchaliśmy legendy związanej z jej powstaniem oraz prawdziwej historii związanej z tym miejscem i daliśmy upust swojej energii ganiając po ogromnej piaszczystej przestrzeni. Chociaż pogoda nie była wymarzona i nawet na pustyni słonko nie grzało tak, jakbyśmy sobie tego życzyli, to wycieczka była bardzo udana. Pełna radości i nowych doświadczeń oraz świeżej porcji wiedzy zdobytej poza murami szkoły.

• Wycieczka do Wrocławia

• 15 maja uczniowie klasy 6 i 7 uczestniczyli w wycieczce do Wrocławia. Zwiedziliśmy ZOO i Afrykarium - jedną z najciekawszych wrocławskich atrakcji, skupiającą gatunki flory i fauny Czarnego Lądu. Spacerowaliśmy po Starym Mieście: zobaczyliśmy kolorowy Rynek z zabytkowym ratuszem, malownicze kamieniczki, Jasia i Małgosię, dawną dzielnicę kupiecką Jatki, Plac Solny oraz Ostrów Tumski.

• KONSTYTUCJA 3 MAJA

• Uchwalona 3 maja 1791 roku na Sejmie Czteroletnim ustawa regulująca ustrój prawny Rzeczypospolitej Obojga Narodów była pierwszą w Europie i drugą na świecie nowoczesną konstytucją. Z tej okazji nasi uczniowie wzięli udział w uroczystej akademii przypominającej te ważne dla naszego kraju wydarzenie.